Poniżej podajemy najczęściej zadawane pytania. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed kontaktem. Być może odpowiedź która Cię interesuje już tu jest.

Jak dokonać płatności?

W związku z powtarzającymi się pytaniami pragniemy wyjaśnić, że opłat można dokonać bezpośrednio w trakcie procesu rejestracji. Jeśli ktoś nie dokonał tej czynności od razu, to na podany w procesie rejestracji adres e-mail otrzymał wiadomość z linkiem do dokonania opłaty w późniejszym terminie.

Czemu nie dostałem maila z linkiem do płatności?

Bardzo prosimy o sprawdzenie swoich skrzynek oraz folderów SPAM, do których wiadomość mogła omyłkowo trafić.
Jeśli nie możecie odnaleźć maila to proponujemy dokonać rejestracji ponownie. Usuniemy powielone wpisy.

Jak uzyskać numer konta?

Żeby uzyskać numer konta należy podczas rejestracji wybrać opcję płatności „Druczek płatności / Przelew z innego banku”. Z tym wydrukiem będziecie mogli pójść na pocztę i dokonać płatności, lub przelać pieniądze w inny sposób.

Dokonałem przelewu wczoraj w nocy jeszcze przed zmianą stawki opłaty startowej, czemu nie mam potwierdzonej rejestracji?

Wiążąca dla nas jest jedynie data księgowania środków na naszym koncie na podstawie której system odnotowuje płatności. Data wykonania przelewu nie jest podstawą do odnotowywania płatności w systemie rejestracji.
Polecamy przede wszystkim korzystanie z formularza płatności elektronicznych, które są księgowane w pierwszej kolejności przez nasz system.

Jak otrzymać fakturę?

Jako stowarzyszenie nie wystawiamy faktur. Istnieje natomiast możliwość otrzymania rachunku za dokonane opłaty startowe. W tym celu należy: zapisać się poprzez formularz rejestracyjny, dokonać płatności elektronicznej, przesłać dane do rachunku na adres kontakt@run-torun.pl z informacją za których uczestników ma być wystawiony

Kontakt
Adres:
ul. Szafranowa 6, 87-100 Toruń
E-mail: kontakt@run-torun.pl
Formularz kontaktowy